Od listopada 2011 do sierpnia 2013 Umbrella na zlecenie Deloitte Business Consulting, zrealizowała cykl szkoleń tradycyjnych i e-learningowych dla kadry kierowniczej i pracowników ZUS w ramach projektu „Opracowanie i optymalizacja procedur określających standardy obsługi klienta w ZUS” finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Projekt miał na celu poprawę współpracy Zakładu z przedsiębiorcami oraz osobami przez nich ubezpieczanymi, poprzez usprawnienie zarówno procesów front-office, które mają bezpośredni wpływ na ich obsługę, jak również procesów back-office, które pośrednio wpływają na jakość świadczonych usług.
W ramach realizacji projektu zostało przeszkolonych ponad 4800 osób – pracowników komórek organizacyjnych Centrali w Warszawie oraz oddziałów na terenie całego kraju. Przeprowadzono 9 rodzajów szkoleń tradycyjnych dla 250 grup szkoleniowych obejmujących 417 dni szkoleniowych oraz 5 rodzajów szkoleń e-learningowych.
Przyrost wiedzy uczestników mierzony testami początkowymi i końcowymi wyniósł od 29% do 52% dla poszczególnych rodzajów szkoleń.
Średnia ocen uczestników z ankiet ewaluacyjnych wyniosła od 4,3 do 4,6 w skali 1 do 5.
Nasze usługi uzyskały wysoką ocenę Deloitte Business Consulting – patrz referencje DBC